Домашня » Любов » 12 пар сповідують свої історії подорожей

12 пар сповідують свої історії подорожей

Думаєте про подорожі зі своїм партнером на наступний відпустку? Подумати ще раз. В той час, як літо є найбільш ідеальним часом для подорожі, ви можете переглядати подорожі з вашим партнером, тому що іноді подорожі в парі не краще, ніж подорож соло. Люди переконані, що подорож поодинці небезпечно, але, як ви побачите з цього списку, ті ж кошмари можуть статися, коли ви йдете в подорож зі своїм значним іншим. Звичайно, це може здатися романтичним і найочевиднішим, але подорожувати зі своїм партнером не завжди так безпечно, як ви хочете. Якщо ви хочете піти на річницю або запечатати угоду на довгострокові відносини, просто пам'ятайте, що поїздка разом також займає трохи роботи. Ви також повинні враховувати, що існують деякі ситуації, які найкраще вирішуються окремо, ніж з партнером. Це хитра угода, що подорожує з партнером, але перш ніж ви першим стрибнете головою, розгляньте ці історії і подивіться, чи не передумаєте ви. Якщо ви можете дізнатися щось із цих історій, ви і ваш партнер повинні захищати себе, поки ви подорожуєте за кордоном. В іншому випадку, ви, безсумнівно, відчуєте те ж саме, через яке пройшли ці пари.

12 Подорож може зруйнувати відносини

“Я перебуваю на 2-х тижневій поїздці (1 тиждень ліворуч) за кордоном зі своїм хлопцем 7 років. Ми знаходимося в моїй рідній країні, де BF не говорить мовою. Наш перший тиждень вивчаючий регіон я є новий поїхав вниз terribly. Він думав, що я віддалений, тому весь час він був розлючений. Я був зайнятий навігацією навколо місця, з яким я не знайомий, і думав, що він нудьгував або не зацікавлений, тому я також був засмучений. Я відчував, що він не повинен був прийти, якщо він не хотів подорожувати або піклуватися, щоб побачити нові речі. Він взагалі не любить подорожі, але він прийшов на цей раз, тому що я запросив його. Він каже, що він веселиться, незважаючи на те, що мене засмутив, але я просто відчуваю, що я тягну його. Після того, як ми розмовляли, він пояснив, що з тих пір, як я приїхав у цю країну, мені здалося, що я інша людина, і що я роблю неможливим для нього спілкування зі мною. Я також був засмучений тим, що він не стежив за «коли в Римі» і робив / питав речі, які, на мою думку, були непомітними, оскільки це був перший раз в країні ».

11 Ніколи не спите на поїзді

«Ми з чоловіком подорожували по залізниці по Європі. Ми приїхали на поїзді з Ніцци до Пізи. Ми почули багато оповідань про людей отримуючих пограбованих але figured американські туристи у гавайських сорочках та Bermuda шортах пара cabins вниз були найбільш імовірні жертви. Ми ссіли балакаючи на деякий час, та після ми пересікли італійський кордон, ми вирішили лягти - не спати але щоб тільки приїхати comfy. Останнє, що я пам'ятаю, - двері ковзають, а потім знову закриваються і раптом стають супер сонними. Я боролася зі сонністю так сильно, як могла, але просто не могла більше боротися з нею. Наступна річ ми знаємо, ми тягнемо у станцію у Pisa, та наші backpacks були не місце. Вони не отримали нічого дійсно важливого, оскільки ця речовина була похована глибоко в наших великих пачках, але вони пройшли через гаманець мого чоловіка і викрали мою сумочку з моєї меншої упаковки.

10 Стихійне лихо рано вранці

“Поїхав на 3-тижневий відпочинок з моїм SO в Бразилію і був пограбований через 2 дні 4 хлопцями з ножами серед білого дня на Copacabana. Ми нічого не мали на нас але нечисленний Real (приблизно 10 долларов США). Люди, які бачили це, нічого не робили, і вона зруйнувала решту нашої відпустки через страх, що це може повторитися. Такий ганьба для такої красивої країни ».

Це просто спростовує стереотип, що всі злочини скоюються вночі. Правда, злочинці прагнуть підбирати своїх жертв. У будь-якому випадку, перш ніж їхати куди-небудь, обов'язково зберігайте кількість місцевих органів влади. Якщо можливо, наймайте гіда. Звичайно, вони не захистять від цих головорізів, але принаймні вони можуть направлятися в безпечніші райони. Таким чином, вам і вашому партнерові буде менше шансів виділити ці злочинці.

9 Перехід до великої довжини для ба

- Ми з дружиною були молодятами і на медовий місяць у Домініканській Республіці. Після перевірки ми виявили, що макіяж моєї дружини був викрадений з її валізи (швидше за все, інспектором багажу). Моя дружина була невтішна і спустошена, що вона не виглядатиме гарно на медовий місяць. Ми були на все включеному курорті та жоден з маленьких цехів мав makeup та ми не мали планів лишити курорт для екскурсій. Консьєрж повідомив мені, що найближче місто було годинами ходьби, але вони порадили мені не виходити з курорту, оскільки я, швидше за все, буду грабувати, грабувати, викрадати, вбивати, або все вище, і т.д. Це була наша перша ніч з 7 днів перебування і вона відмовилася вийти з кімнати - у мене не було вибору. Озброєний тільки з моїм 4 "згинаючим кишеньковим ножем, я ударив вниз unpaved, unmarked, єдина провулка сільська дорога. У 80 ступені F тепло та 99% вологості, я носив штани та hoodie постаратися та приховати 'gringo'. Я згадав, що я не розмовляю по-іспанськи? Після блукання по місту більше години, я натрапив на фармацію. Фармацевт говорив по-англійськи, і я заплатив $ 5 за ТІЛЬКИ комплект для макіяжу. Я проїхав весь шлях назад до курорту. Мене тримали співробітники до воріт, поки не переконав керівництво готелю зв'язатися з моєю дружиною, щоб вона могла принести мій паспорт до воріт.

8 Нещасливе щастя для життя

- У мого чоловіка є така історія поганої поїздки, що це жарт. Наша перша велика подорож разом була на Тайвані, під час сезону тайфунів. Ми отримали trapped овернайт у Taroko Gorge завдяки landlide та повинен був re-план декілька заходів завдяки погоді закриття. Через півроку він розбив мотоцикл на Філіппінах, розбивши ключицю. Це прийнято дві операції, але зараз він чудово. На жаль, це сталося на 3 дні нашої подорожі до місця що вимагало човна дістатися до будь-яких красивих пляжів, та він не вмів приїхати у та з човна. Так ми їли і багато пили в місцевих ресторанах ».

Розмова про облом. Розглядаючи всі дряні речі, через які вони пройшли, ця пара повинна була просто заспокоїтися. Тим не менш, ви повинні захоплюватися ними за їхню рішучість. Незалежно від їхнього становища, вони обидва були схильні максимально використати цей досвід.

7 Рандеву розриву

Мій колишній хлопець і я забронювали поїздку на Гаваї приблизно за 4 місяці. Ми розійшлися за два місяці до відпустки. З двома нашими добрими друзями йшли також, ми постаралися бути дружній та тільки ідемо та намагаємось мати утіху, незважаючи на те, що речі були тяжкі між нами. Звичайно, коли ми туди потрапили, готель зіпсував і забронював нас у готелі з одним ліжком, а не синглами. У них не було більше номерів з синглами. Таким чином я був приклеєний з моїм супер емоційним ex кожна ніч, bickering про чому речі ніколи не ідуть право між нами / чому ми є призначені для один одного. Само собою зрозуміло, що ми начебто зруйнували подорож для наших друзів ».

Це, безумовно, одна з причин, по якій потрібно двічі подумати перед тим, як подорожувати зі своїм партнером: Ви ніколи не знаєте, що станеться перед вашою поїздкою. Навіть після прочитання цього, ви все ще зацікавлені в бронюванні поїздки зі своїм партнером, принаймні обговоріть можливість і вивчити те, що ви візьмете, якщо ви розбиваєтеся перед відпусткою.

6 Дитина на борту безпосередньо перед посадкою

«Ми дізналися, що я вагітна за 6 днів до довгоочікуваної поїздки до Таїланду і Малайзії. Ми планували його протягом 18 місяців. Перші дні були великі, але після довгого дня на сонці я дуже захворів. Довга коротка історія, через низький кров'яний тиск, я втратив свідомість через скляні двері, руйнуючи його і посадку в склянку. Я нарізав сухожилля в руці і не міг використовувати його протягом наступних шести тижнів. Потім почалася ранкова нудота. Я провів багато часу в готелях, а мій чоловік зробив всі забавні речі, які ми планували (я наполіг). Ми трохи вагаємося, щоб планувати будь-які майбутні подорожі.

На жаль, цій жінці довелося переносити побічні ефекти вагітності під час відпустки. Однак, ми можемо тільки сподіватися, що мати дитину більше, ніж компенсувати незручний досвід.

5 Найбільш нещасний ювілейний відпочинок

«До моєї першої річниці весілля ми відправилися в місто, де ми зайнялися. Перша ніч у готелі, там була декілька гігантських тарганів (waterbugs) що злякані sh * t з мені. Я переконав персонал дати нам інше приміщення, тоді утриманий весь наш матеріал упакований та ледве спав з страху. Другий день був наш річниця, я закінчився з інфекцією пазухи та не вийшов з кроваті до майже 4pm тому, що я відчував так поганий. Ми поїхали до ресторану ми приїхали ангажовані у для обiду та були проігноровані нашим офіціантом вся ніч. Весь час ми були в нашому готелі, вони робили ремонтні роботи на котлах. Так остання ніч там, у 3am вони tripped вогонь тривоги так супер хворий та виснажений мені болтами з кроваті, повністю був одягнутий та упакований (та freaking) у приблизно 30 секундах. Поїхали до фойє, де вони пояснювали всім, що це випадковість. Однак ніхто не міг вимкнути його. Пожежа була там, вони були по телефону з сигнальною компанією (яка відмовилася відключити її віддалено). Так протягом наступної години та половини це би періодично звук у залах та тоді у наших приміщеннях до rep нарешті прибув закрити це. Легко гірше відпустку я коли-небудь був. Тільки гарна річ була я скаржився та отриманий пучок нагороди пункти що закінчилися даючі мені два вільні ніч коли я вийшов з міста у окремому місті.

4 Один пекло з барф

На моєму медовому місяці минулого жовтня, і ми приблизно через годину від посадки в Амстердамі (щоб перейти до Флоренції) - почати відчувати себе невдало після сніданку авіакомпанії, вдалося викинути в три сумки перед тим, як приземлитися. Продовжуйте галопом через зайнятий аеропорт у ванну, щоб вирвати більше. Переконайте себе в тому, що після того, що багато чутно, я більше не можу підкинути - так ми переходимо до митного складу. Масивна лінія, можливо 200 людей попереду нас. Після того як чекати 45 хвилин, ми нарешті отримуємо наші паспорти штамповані і отримуємо в черзі, щоб наші виконувати на сканування і пройти через безпеку знову… люди до кошика сміття (щоб поставити вашу пляшку води у) та продовжують puke мої кишки перед усіма цими пасажирами та митними службовцями. Тоді ми зайшли наш політ до Флоренції, де я діставався до puke деякий більше. Це був хороший спосіб почати весілля.

3 Поговоріть про проблеми сечового міхура

«Ми з дружиною поїхали на Багами, і через 6 годин після того, як ми туди потрапили, я почав болі в шлунку. Через дві години ми знаходимося в місцевій лікарні, де проводили комп'ютерну томографію, про яку вони сказали, що це добре. Моя дружина виявилася онкологом і побачила мою КТ і помітила, що мій жовчний міхур був розміром з моєї печінки і негайно сказав, що ми не залишаємося тут. Ми заплатили за медівак на суму 22 тисячі доларів, і я був у хірургії назад додому через 12 годин. Мій жовчний міхур був 13см (нормальний - 7-8) з каменем на 3,8 см посередині. Хірург сказав, що вона була найбільшою, яку вона коли-небудь бачила. Я також дістався до їзди у Learjet, таким чином я здогадуюсь що щось. Я маю одну фотографію відпустки мені на tarmac стоячи біля літака дивлячого як sh * t. Я планую підірвати його і створити.

2 Старий поліцейський хабар

- Ми з жінкою літали з Нью-Йорка до Ханоя, В'єтнам. 22 години загальний час подорожі, я не спав у 35ish. Ми виходимо з літака і зустрічаємося з нашим водієм, щоб відвезти нас до нашого готелю. Я помічаю ми отримуємо stink око з двох офіцерів поліції Аеропорту (думаємо офіцер у північній в'єтнамській Армії Circa 1968). Ми потрапляємо в машину і починаємо відривати. Нехай починається відпочинок! Поліцейські зупиняють наш автомобіль і починають давати водієві бізнес у в'єтнамському. Я дивлюся на свою дружину і кажу їй, щоб не хвилювалася. Його 11pm локальний час. Вони обмінювалися барбасами, і раптом вони рухалися ... до надзвичайно темної частини терміналу. Поліцейський зараз в нашій машині розмовляє з дайвером, і я не знаю, що відбувається. Я припускаю, що мені доведеться підкупити хлопця (дуже поширене), і ми будемо на нашому шляху. Це зараз11: 30, наш водій розмовляє ZERO англійський, таким чином він закликає наш готель та готель стійка реєстрації пояснює ситуацію. Basically cops захочу гроші (500.000 VND = ~ $ 25) та водій не має будь-який, так дають водію гроші він буде платити cop, ми будемо платити вам коли ви дістаєтесь до готеля. Я відчуваю запах афери, але його зараз 11:45 вечора, я прокинувся протягом 35,5 годин, і я просто хочу, щоб дістатися до готелю. Говорю без проблем, вручаю водієві гроші, він потім починає розмовляти з поліцією, вони кивають і посміхаються. Поліцейський знаходиться за межами автомобіля, який курив сигарету, закінчує, потім повертається в наш автомобіль. Потім він розповідає пункти до виходу, і ми від'їжджаємо. Дружина боїться, я просто намагаюся бути спокійною. Хабар був виплачений, чому цей поліцейський ще з нами ?! Ми були приблизно 1.25 милі з аеропорту вниз 1 дорога, ми ніколи не повернулися. Тоді ми повертаємо, у shadiest дивлячий поліцейський станція я колись побачив. Подумайте подвійний широкий трейлер з офісом і 2 худими в'єтнамськими поліцейськими, які палять цигари. Ми отримуємо чуваку починає кричати на мені, 'ТИ ЗАХІД !!! ТИ ЗАХОДИ !!!! ' Водій сказав дуже боязко: - Почекай. Почекайте. Водій гуляє нас назовні та вказує до автомобіля та каже, 'Зачекайте.' Через 30 хвилин можна очікувати. Починаючи нервувати. Водій виходить з-за рогу поліцейської дільниці, посміхаючись, кажучи: «Добре, ми йдемо». Подивіться на мою дружину, як те, що f * ck. Ми потрапляємо в машину і від'їжджаємо до аеропорту. Я намагаюся попросити водія, що сталося, і він потискає плечима і просто каже: "Вибачте ... В'єтнам".

1 Потерпілі від розбійного пограбування

Мій чоловік і я були в Кейптауні і відправилися до «Часової бухти», щоб зробити підводне плавання з печатками. Це загорнуте півднем таким чином ми вирішили поїхати перевіряємо ринок фермерів сортів що був 10min прогулянка далеко. Гарна туристична зона, денний світ біля полудня, коротка прогулянка - NBD. Ми почали ходити до ринку і підходити до початку S кривої в дорозі. Ми бачимо людей, що йдуть повз нас в протилежному напрямку і автомобілі, що їдуть. Ми дістаємось до середини цієї кривої S, тому область, з якої ми прийшли, тепер прихована від нас, як і область, куди ми прямуємо; це сліпе місце. Раптом, ми тільки помічаємо цих двох хлопців гуляють повз нас - знов. Вони проїхали нас тільки пару протокол раніше ідучих іншим шляхом (ми пам'ятаємо їх з одного guy у яскравій оранжевій сорочці). Наступна річ, яку я знаю, помаранчева сорочка йде до мене з дерев'яним полюсом, піднятим загрозливо. Він не говорить ні слова і починає бити мене. Є буквально ніякий ще навколо у цьому пункті не будь-які автомобілі ведення. Наступні кілька хвилин - це розмиття. Я просто пам'ятаю не кричати і кричати про допомогу і якось закінчуватися на землі і намагається вигнати його. Після того, що відчуває себе назавжди, спільно патруль Hour Bay диски за рогом. Він в основному місцевий хлопець дивитися околиці. Він бачить те, що відбувається і тягне вгору і виходить з машини, що змушує двох хлопців болт. Ми закінчуємо тим, що нас доставляють до пожежної служби нашим рятівником, який потім підкріплює нас трохи, перш ніж потрапити до поліції швидкою допомогою, щоб подати доповідь. Мій чоловік повинен був отримати деякі шви на лікті від блокування деяких ударів, і ми обидва були тонну синців, але, на щастя, не зламаних кісток або що-небудь ще велике. Він все ще відчуває себе сюрреалістичним зараз. А "Я не можу повірити, що насправді сталося зі мною".